مطلب آزاد

مطلب آزاد

ساخت وبلاگ

امکانات وب

صفر تا صد نکاتی که برای خرید دیزل ژنراتور باید بدانید

کمپانی ولوو در زمینه ی ایمنی خودرو ها از لحاظ فنی بسیار مشهور است همین امر سبب شده است تا از ولوو به عنوان وسیله ای نقلیه برای محافظت در برابر حوادث استفاده شود. اما امروزه بیش ترین کاربرد را در موتور های دیزل ژنراتور ولو  و در قسمت های صنعتی و دریایی مشاهده می کنیم.

از بارزترین ویژگی های محصولات ولوو می توان به تولید محصولاتی کاملا جدید، بروز و نو آورانه و پیشرفت و بهبود محصولات به مرور زمان اشاره کرد. مهم ترین نکته ای که سبب استفاده بیش از انتظار از این مدل دیزل می شود قابلیت اطمینان کامل به آن، هزینه های کم مالکیت با تمرکز بر افزایش بازده سوخت موتور می باشد که در یک دوره ی ۵ ساله استفاده از این محصول نود درصد آن را نشان خواهد داد.

خرید دیزل ژنراتور ولوو

کمپانی تولید محصولات ولوو مدل های دیزلی خود را سازگار با آلاینده ها تولید می کنند که جزوه بر ترین تولیدات آن ها محسوب می شود. این محصولات کاملا مدرن هستند و وظیفه ی اصلی ان ها تولید برق می باشد. دامنه ی قدرت بالا و ظرفیت بالایی در تحمل بار دارند همین امر سبب شده است تا این محصول مورد بسیار پر فروش و کاربردی باشد.

این دستگاه با توجه به میزان بنزینی که مصرف می کند به همان اندازه انرژی استخراج کرده و عملکرد سرعتی و آسانی خواهد داشت. ویژگی های بسیاری مانند؛ صدای بسیار کم، طراحی ظاهری بسیار مناسب، ایمنی به شدت بالا و دارای قطعات یدکی می باشد که سبب شده است دیزل ژنراتور های ولوو در سراسر جهان شناخته شده و به فروش برسند.

 

۶+۱دلیل برای انتخاب دیزل ژنراتور های ولوو

  1. کلیه ی مشخصات فنی آن کاملا بروز است
  2. قیمتی مناسب و نصبی کاملا آسان دارد
  3. مصرف سوخت آن ها کم است
  4. گاز های خروجی آن ها کم می باشد
  5. کم حجم و بسیار جمع و جور می باشند
  6. عملکردی حرفه ای و قابل اطمینان دارند
  7. از ژنراتور های برقی تشکیل شده اند که با وسیله ی یک میل لنگ به یکدیگر متصل اند

این دستگاه سوخت را به الکتریسیته تبدیل می کند و انرژی لازم برای حرکت ژنراتور را به وجود می آورد در طی این فرایند حرکت به وسیله ی نیروی الکترومغناطیسی به الکتریسیته تبدیل می شود. لازم به ذکر است از این محصول برای تامین برق بیمارستان ها، کارخانه ها، پروژه های ساختمانی، سینما و مجموعه های ورزشی استفاده می شود.

دیزل ژنراتور ولوو

اجزای اصلی تشکیل دهنده دیزل ژنراتور ولوو:

  • موتور دیزلی؛ از مهم ترین ویژگی های آن کنار آمدن با محیط های سخت است که سبب دوام بالای آن می شود.
  • مخزن سوخت؛ این قسمت وظیفه ی ذخیره کردن سوخت را بر عهده دارد.
  • سیستم روغن کاری؛ این قسمت به خوبی عمل روغن کاری را انجام می دهد تا فشاری اضافی بر اثر فرسودگی به موتور وارد نشود‌.
  • سیستم خنک کننده؛ فعالیت های این قسمت سبب جلو گیری از داغی بیش از اندازه دستگاه می شود.
  • سیستم اگزوز؛ سیستم اگزوز با فعالیت منظم سبب از بین بردن آلودگی های صوتی دستگاه می شود.
  • سایر اجزای دیزل ژنراتور شامل؛ سیستم خروج دود، شارژر باطری، رگولاتور ولتاژ، ژنراتور و سکوی اتصال دیزل ژنراتور که هر یک وظیفه ای بر عهده دارد و عملکردی عالی دارد.

اجزای دیزل ژنراتور

هر دیزل ژنراتور ولوو به یک دینام MECCALTE متصل است که یک صفحه ی کنترل دیجیتال DSE هم دارد و دارای محوریت الکترونیکی می باشد که هر ژنتی از آن به یک شاسی مکانیکی جوش داده شده که دارای پایه های ضد لرزش برای به حداقل رساندن انتقال ارتعاش می باشد.

ABB MCCB به صورت کاملا یک پارچه و در  تمامی قسمت های دیزل نصب شده است. در واقع هر ژنراتور با یک شارژر باتری و باتری های ۱۲/۲۴ ولت با توجه به اندازه موتور مجهز می باشد. محدوده این دستگاه کاملا امن و محکم طراحی شده و در صورت نیاز مشتری طیف وسیعی از خروجی سوکت ها و تابلو ها می تواند در اختیار مشتری قرار بگیرد.

به لطف دوام بالا، سوخت مصرفی کم، اشتراک پلت فرم و موارد دیگر، هزینه ی نهایی برای مشتری کاهش پیدا کرده است. کاهش مصرف سوخت سبب کاهش تولید آلاینده های خروجی از اگزوز می شود، در واقع یکی از مزیت های مهم این موتور ها داشتن ECU بر روی موتور می باشد.

این موتور ها طبق آخرین استاندارد های اروپا ساخته شده اند یکی از این موارد تعداد سنسور هایی است که روی بدنه دیزل ژنراتور وجود دارد و در داخل دیزل بسته شده است همین امر سبب می شود تا این موتور از هر لحاظ حفاظت شود.

 

انواع دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو مدل TAD530GE: این نوع دیزل توانی معادل ۹۰ کاوا دارد، حداکثر توان آن ۹۷ کاوا می باشد، ۴ سیلندر بوده و از لحاظ چیدمان و آرایش نهایی در موتور به صورت خطی می باشند و عایقی شبیه به H دارد.

مشخصات فنی TAD530GE: توان نامی ۷۵ کیلو وات، حد اکثر توان ۸۰ وات است، شیوه ی تزریق کاملا مستقیم می باشد، قدرت بهره وری ۸۸ درصدی دارد، گاورنر ها الکتریکی هستند، موتور چهار زمانه با کیفیتی دارد و دارای سیستم تنفس طبیعی می باشد.

انواع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور ولوو مدل TAD531GE: این مدل دیزل توانی معادل ۱۱۰ کاوا دارد، ژنراتور آن استمفورد اصل انگلیس مدل UCI274C است، چهار سیلندر می باشد که آرایش نهایی در موتور به صورت خطی می باشد.

مشخصات فنی TAD531GE: توان نامی آن چیزی معادل ۸۰ کیلو وات است، توان اسمی آن ۸۸ کیلو وات می باشد و دارای گاورنر مکانیکی است، سیستم تنفسی آن بسیار عالی و از نوع توربو شارژ می باشد. از لحاظ سرد سازی آب خنک کامل می باشد و فرکانسی معادل ۵۰ هرتز دارد. قدرت بهره وری ۸/۸۹درصدی آن سبب کیفیت بالا و کارایی خوب آن شده است.

در نهایت به این نتیجه می رسیم که دیزل ژنراتور های ولوو بسیار متنوع و دارای موتوری قدرتمند با کارایی خاص هستند در صورتی که نیاز به خرید هر یک از مدل های آن را داشتید حتما مشخصات فنی و ویژگی ها و قابلیت های دستگاه را بررسی کنید تا در نهایت خریدی عالی و بدون اشتباه داشته باشید.

مطلب آزاد...
ما را در سایت مطلب آزاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آریو بازدید : 133 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 18:35

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :